İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

یا ضامن آهو...

و من گریخته ام؛

  و در پی من صیادها؛

    و فرا رویم دام ها؛

        یا ضامن آهو؛

          من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست ... 


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا «علیه السلام»


نظرات 2 + ارسال نظر
محیا شنبه 22 تیر 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

یا امام رضا خیلی دلم هواتونو کرده آقا مارم بطلب
یقیتن دارم ذدستان تو تنها سهم آهو نیست
مرسی

khahesh.....

maedeh یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

umadam nagi nayumadi

Az bas ke mehrabuni :|
Daste qolet nadarde
az unyeki maedeh yad begir ...:-P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد